06-16-2024, 01:26 AM
Yamaha Turbo Motosikleti Piyasaya Sürüyor Fiyatı 2000 Dolar Üzerinde
Yamaha, hem Honda hem de bu modellere girişen diğer markalarla rekabet etmeyi umduğu yeni "turbo" motosikletini önemli bir pazara sundu.
Yamaha , hem Honda hem de sektördeki diğer şirketleriçin zorlu bir rekabet olacağa benzeyen yeni "turbo" motosikletinin lansmanını resmi olarak gerçekleştirdiHer şeyden önce son derece uygun fiyatlı bir model olduğu için.
Yamaha Nmax Turbo artık Endonezya'da satışa sunuluyor ve bu Güneydoğu Asya ülkesi onu vitrinlerine ilk kez yerleştiren ülke oldu. Bu özel scooterın dört çeşidi daha var : NMax Neo, NMax Neo S, NMax Turbo Tech Max ve NMax Turbo Tech Max Ultimate. Bu ünitelere "turbo" terimi nasıl uygulanır? Bunun hakkında konuşmadan önce özelliklerini gözden geçirmek yerinde olacaktır.
Dört valfli, sıvı soğutmalı tek silindirlidir . 155 cc'dir ve 8.000 rpm'de 15,3 HP ve 1,4 kgf.m tork üretebilir . Ayrıca çift kanallı ABS'li disk frenleri bulunurken, süspansiyonu teleskopik çatal ve mono amortisörden oluşuyor. Dingil mesafesi 1.340 mm'dir ve ağırlığı (varyanta bağlı olarak) 130 ila 135 kilogram arasındadır.
Ana özelliklerinden biri, virajlara çok kolay eğilebilme yeteneğidir ; bu özellik onu dağ yolları için ideal bir seçenek haline getirir. Ancak bu sokağa uyumunun zayıf olduğu anlamına gelmiyor. Aksine, durum tam tersidir: Ağırlığı onu manevra kabiliyetinden daha fazlası haline getirir ve süspansiyonu da konforlu bir sürüş sağlar.
Doğruyu söylemek gerekirse gerçek şu ki bu ünitenin turbo işlevi yoktur . O zaman neden buna böyle deniyor? Çünkü bu özellik açıkken sürüşle aynı hissi veren bir mod var. Bu , otomatik şanzımanın yerini alan YECVT (Yamaha Elektrikli Sürekli Değişken Şanzıman) teknolojisi ile üretilmektedir .
![[Resim: La-nueva-Yamaha-NMax-Turbo-1-1024x631.jpg]](https://lamoto.com.ar/wp-content/uploads/2024/06/La-nueva-Yamaha-NMax-Turbo-1-1024x631.jpg)
Bu aksesuar aynı zamanda iki sürüş modu sağlar: T Modu ve S Modu . İlk durumda şehir içi kullanım ve yakıtın en ekonomik kullanımı ağırlıklandırılıyor; Bu arada ikincisi yola daha ideal bir şekilde bağlanmıştır. Öte yandan düşük, orta ve yüksek seviyelere sahip Y-Shift etkin . Bu, motora ekstra güç vererek daha önce bahsettiğimiz "turbo hissini" sağlayacaktır.
Bu yazının başlığında da belirttiğimiz gibi fiyatı 2.000 ABD dolarını ancak aşıyor. Açıkça konuşursak, Endonezya'da 37.750.000 yerel rupiye (2.289 ABD para birimi) satılıyor. Son olarak üç farklı modelde dağıtılıyor: Dull Blue, Elixir Silver ve Magma Black .
Yamaha, hem Honda hem de bu modellere girişen diğer markalarla rekabet etmeyi umduğu yeni "turbo" motosikletini önemli bir pazara sundu.
Yamaha , hem Honda hem de sektördeki diğer şirketleriçin zorlu bir rekabet olacağa benzeyen yeni "turbo" motosikletinin lansmanını resmi olarak gerçekleştirdiHer şeyden önce son derece uygun fiyatlı bir model olduğu için.
Yamaha Nmax Turbo artık Endonezya'da satışa sunuluyor ve bu Güneydoğu Asya ülkesi onu vitrinlerine ilk kez yerleştiren ülke oldu. Bu özel scooterın dört çeşidi daha var : NMax Neo, NMax Neo S, NMax Turbo Tech Max ve NMax Turbo Tech Max Ultimate. Bu ünitelere "turbo" terimi nasıl uygulanır? Bunun hakkında konuşmadan önce özelliklerini gözden geçirmek yerinde olacaktır.
Dört valfli, sıvı soğutmalı tek silindirlidir . 155 cc'dir ve 8.000 rpm'de 15,3 HP ve 1,4 kgf.m tork üretebilir . Ayrıca çift kanallı ABS'li disk frenleri bulunurken, süspansiyonu teleskopik çatal ve mono amortisörden oluşuyor. Dingil mesafesi 1.340 mm'dir ve ağırlığı (varyanta bağlı olarak) 130 ila 135 kilogram arasındadır.
Ana özelliklerinden biri, virajlara çok kolay eğilebilme yeteneğidir ; bu özellik onu dağ yolları için ideal bir seçenek haline getirir. Ancak bu sokağa uyumunun zayıf olduğu anlamına gelmiyor. Aksine, durum tam tersidir: Ağırlığı onu manevra kabiliyetinden daha fazlası haline getirir ve süspansiyonu da konforlu bir sürüş sağlar.
Doğruyu söylemek gerekirse gerçek şu ki bu ünitenin turbo işlevi yoktur . O zaman neden buna böyle deniyor? Çünkü bu özellik açıkken sürüşle aynı hissi veren bir mod var. Bu , otomatik şanzımanın yerini alan YECVT (Yamaha Elektrikli Sürekli Değişken Şanzıman) teknolojisi ile üretilmektedir .
![[Resim: La-nueva-Yamaha-NMax-Turbo-1-1024x631.jpg]](https://lamoto.com.ar/wp-content/uploads/2024/06/La-nueva-Yamaha-NMax-Turbo-1-1024x631.jpg)
Bu aksesuar aynı zamanda iki sürüş modu sağlar: T Modu ve S Modu . İlk durumda şehir içi kullanım ve yakıtın en ekonomik kullanımı ağırlıklandırılıyor; Bu arada ikincisi yola daha ideal bir şekilde bağlanmıştır. Öte yandan düşük, orta ve yüksek seviyelere sahip Y-Shift etkin . Bu, motora ekstra güç vererek daha önce bahsettiğimiz "turbo hissini" sağlayacaktır.
Bu yazının başlığında da belirttiğimiz gibi fiyatı 2.000 ABD dolarını ancak aşıyor. Açıkça konuşursak, Endonezya'da 37.750.000 yerel rupiye (2.289 ABD para birimi) satılıyor. Son olarak üç farklı modelde dağıtılıyor: Dull Blue, Elixir Silver ve Magma Black .